Jump to content

Hur man flyger Dodon!


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
min polare e skit arg på mig bara för jag säger att man kan flyga med dodon... :D Men man kan ju det...Han säger att den e till för att bara kunna sväva med..lr är det bara PC man kan flyga runt med dodon? B)

öhh... man kan flyga runt med Dodo, ja, precis som VC's Skimmer...! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

man ska ju åka rakt fram, en hålla in 6:an tills nosen skrapar i marken, då ska man släppa 6:an då åker man uppot, då ytrycker man 6:an igen för att rätta ut planet, sen sjunker man sen åker man upp igen, o gör samma sak...inte åker och håller in 9:an (Läste Guiden på Arvids gtasajt, och den funkade perfekt!) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom var inte så söta

dront-2_190779_0.jpg

Dront, Raphus cucullatus. Den cirka 1 meter höga duvfågeln upptäcktes på Mauritius i slutet av 1400-talet. Den kunde inte flyga och var fullständigt orädd för människor. Den försvann för alltid omkring 1680.

Men om dronten inte kunde flyga då kan ju dodon inte flyga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kan nån göra en instrucktion till Ps2 också????????? :)

Jag kan...

Du håller in broms-knappen samtidigt du håller i frammåt...sen äfter kanske 15-20 sek släpper du bromsen och åker framåt..sen trycker du ner knappen som lutar sig frammåt på...då kommer nosen skrapa i marken, då släpper du neråt knappen så kommer du stiga sakta..men sen så sjunker du igen, men då fortsätter du att gasa utan att trycka in någon knapp, så när den stiger igen så får du rätta till planet lite med hjälp av neråt knappen...

hoppas det hjälpte!

EDIT: stavfel :(

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...