Jump to content

Vilken Radiokanal e bäst??


Misterwhoopee
 Share

  

23 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mix Megapol och NRJ är dom enda "icke-statliga" radiokanalerna som finns här och dom är bra förutom att dom spelar sönder alla låtar. Om man lyssnar på NRJ en hel dag så skulle man säkert tröttna på tio låtar som man innan tyckte var bra.

P3 har en del jävligt bra program, t ex Pippirull, Clownen luktar bensin, mm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... :wacko:

Jo, jag hörde det också. Synd! :( Men förhoppningsvis kommer väl något nytt roligt! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... :mellow:

Jag kommer sakna rally....må det vila i frid....Gunde,Pekka,Läder/väder-annika..mfl.....Bind mig så stannar jag kvar.......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...