SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 13 dar innan vc släppts berätta hur ni gör för att tiden ska ¨gå fortare eller sitter ni okså bara o lider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 ps. hur sätter man in en bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 själv så försöker jag spela andra spel det är et skit bra sätt att försöka glömma gta vc men de går fan inte! men nu e jag glad det e fredag och en heeeeeeeel veckas lov framför mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 jag sitter mest o lider om du vill lägga in en bild så kolla längst nerHÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tänk på oss som måste vänta på PC-versionen, det dröjer minst ett halvår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Som tur är har jag en Ps2:a Men jag lider med er som måste vänta till PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 känns som man spricker av längtan... 13 dagar kvar, och jag har beställt det så jag vet inte om jag får det den 9e eller 8e.......men det är ju nästnästa helg så då vet man ju vad man ska göra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Du får de nog den 8:e eller 11:e!! För den 8:e är en fredag så du lär ju inte få nåt på en lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Tänk på oss som måste vänta på PC-versionen, det dröjer minst ett halvår... Jaa fy f*n va jobbigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 ps. hur sätter man in en bild?? VA FAN!!! Hultan nu får vi ta och fixa det här...!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hehe...Stell kommer snart slita av sej håret av ilska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hehe...Stell kommer snart slita av sej håret av ilska! Du skulle bara veta... Lixom, jag fattar inte hur svårt det ska va att kolla på en endra liten topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 skicka efter det med postförskott så jag ska ner och hämta ut det på macken som inte är en riktigt post!DET ÄR INGEN RIKTIGT POST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 skicka efter det med postförskott så jag ska ner och hämta ut det på macken som inte är en riktigt post!DET ÄR INGEN RIKTIGT POST! Dom heter ju inte ens posten längre....dom sa på radion för ett tag sen att Svensk Kassaservice hadde rånats...då tog det en stund innan jag kom ihåg att de var posten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Detta hör inte till ämnet...men tycker det var otroligt knäppt av dom att byta namn...Och att dom skulle byta färg på sina skyltar...det kostade väl nå`n miljon bara det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 att folk kan klaga på 13 dar... för mig och många andra är det säkert ett halvår kvar!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Dpm som har det på ps2 kommer säkert fråga om en massa uppdrag och sån`t...då får man ju reda på det i förväg...(vill inte) Får väl låta bli att titta i såna topicar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Detta hör inte till ämnet...men tycker det var otroligt knäppt av dom att byta namn...Och att dom skulle byta färg på sina skyltar...det kostade väl nå`n miljon bara det.... Håller med till 100%!. Posten: Svensk Kassaservice: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Dpm som har det på ps2 kommer säkert fråga om en massa uppdrag och sån`t...då får man ju reda på det i förväg...(vill inte) Får väl låta bli att titta i såna topicar.... Å det namnet va ju inte det bästa heller...kunde ju valt nått mer passande isåna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Du får de nog den 8:e eller 11:e!! För den 8:e är en fredag så du lär ju inte få nåt på en lördag Jag tror att alla som har förbokat nånstans får spelet utskickat på torsdagen. Jag mailade Webhallen och de kommer skicka ut det på torsdagen så vi får det på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts