Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

The computer's just tryin to mess up for me...

P.S. Jag är nästan klassens lärare i engelska, jag får hjälpa till ibland!! ;P

Du glömde ' tecknet efter "tryin".... eftersom du förkortar ordet/gömmer en del av ordet måste du sätta ett "göm-tecken" efter N'et alltså: tryin' ;P (ursäkta petig men .... nåja.) ;P

Vet inte riktigt vad jag ska göra i cinema just nu! ;P Ska typ göra klart mitt landskap sen lite design och detaljer till 24:th platoons hemsida. ;P

Ow ow ow... This shit is killing me! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt börja med 3D och sånt, så nu undrar jag, vilket program tycker ni att man ska ha? jag har kollat in Bryce och Lightwave, som jag har hört att bra,

men finns det något annat som ni rekommenderar?

Bryce är ett väldigt bra program. Därefter rekommenderar jag GROVT HELVE**** GROVT Maya. Maya är dyrt och avancerat men du vet inte hur jäv*a snygga skaer du kan göra med det!!! ;)

Sen är 3DsMax också bra. Cinema 4D är också ett bra förslag, billigt och ganska enkelt. Bra för nybörjare. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bryce är ett väldigt bra program. Därefter rekommenderar jag GROVT HELVE**** GROVT Maya. Maya är dyrt och avancerat men du vet inte hur jäv*a snygga skaer du kan göra med det!!! ;)

Sen är 3DsMax också bra. Cinema 4D är också ett bra förslag, billigt och ganska enkelt. Bra för nybörjare. ;P

kan du göra en lista? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...