Jump to content

Drar upp gammla topics


FerkurZ
 Share

Recommended Posts

Ja..men om man gör ne ny komemr en massa å säger att det redna finns en massa....om man drar upp en som är typ 2-3 veckor så är den gammal å man drar upp den...

Precis, vad man än gör så kommer nått rötägg och säger, "Det finns redan 3 topics om detta!" eller "Dra inte upp gammla trådar!" :unsure:

Tycker nog det enklaste vore att starta nya topics, Om det nu inte finns något om ämnet på samma sida...Sedan är det ju bättre att försöka hjälpa folk med problemen istället för att klaga! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo...Det är ju det ja menar....

Så...ska man skpa en ny topic om det itne finns nån liknade på den sidan ?

Jag vet inte, jag har alltid tyckt att det är ok att dra upp topics som är ganska många månader gamla, bara man inte skriver "Haha gammal topic" eller något sådant utan verkligen skriver något som har med saken att göra, (Då behöver man inte heller påpeka att topicen var gammal, det blir bara en irriterad stämning.)

Däremot tycker jag att topics från Maj, Juni, Juli, Augusti 2002 borde få vila ostört, Forumnostalgi som är K-märkt! :unsure:

Det är vad jag tycker... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan sak jag tycker är jobbig är när någon frågor något så säger många "Det finns en knapp som heter sök!! :unsure: " eller typ "Använd google (w00t) " eller om någon frågor hur man fixar avatar eller signatur säger många typ "Kolla i topicen "Nya medlemmar" :huh: ". Om man inte tänker hjälpa personen så måste man inte säga något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

precis.....

Men det harj a oxå sagt fast.det är om dom har sagt nå fel......

så ja ger dom en länk till regelforumet...

Sen tycker ja att alla nya ska ha lika mycke respekt som dom som har varit här bra länge.....så man inte bara skriver" MAN FÅR INTE SNACKA WARZE !! :huh: "

T.ex!..i ställe kan man säga det.....om dom fortsätter ska man ju förståss göra nå åt det....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Skit samma. Det är väl ingen jävla diktatur där man blir avrättad då fort nån inte gillar vad man gör? Fast jag tycker att vissa medlemmar borde sluta att klaga på allt och vara lite mer positiva.

Jag vet...i framtiden får bara moderatorer vara negativa B)

Om man vet att det finns en tråd om samma ämne lite längre bak behöver man ju faktiskt inte skapa en ny...

Men om man inte vet att det finns...behöver ju inte andra medlemmar komma å klaga för att personen i fråga skapade en topic med samma ämne...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...