Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Kan det vara inne hur många medlemmar som helst sammtidigt eller finns det nå`n spärr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Nån spärr finns det säkert, men du behöver nog inte oroa dig, det är nog en lång väg dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 hum... 150 medlemmar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag tror inte så många kommer att vara inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Det vore inte så kul om man inte kom in för att för många e inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Finns det någon funktion som gör att en "member" kan ta bort sina egna posts?? flera gånger har jag skrivit något¨...men sedan velat ta bort det på en gång...är det något som jag inte vill ha skrivet gör jag bara en smilie där istället...inte så kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja det går att aktivera det men jag tror inte det blir bra om folk håller på och tar bort sina posts hela tiden, trådarna blir lätt instabila och massor missförstånd kan uppstå. Om du vill ta bort någon post så skriv ett PM eller redigera posten så det står något i form av "Snälla admin, ta bort detta inlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 hum... 150 medlemmar kanske... tror det är mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 350 eller?? det kanske e lite för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 350 eller?? det kanske e lite för många Hehe...350 medlemmar inne på en gång... Det vore något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man skulle inte kunna skriva klart så var något framme igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 på gta3forums.com är ju rekordet 583st ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Är det va sjukt jag skulle inte vilja va inne då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Då kan man glömma att läsa alla inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Då kan man glömma att läsa alla inlägg... man kan nog glömma ½ av alla inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror det inte äns skulle räcka... Det högsta vi har hatt är 20 och då hann man knappt med... Om vi säger att det skulle varit 40 inne här skulle man aldrig klara det... 583 ----- = 14,575 40 Alltså kommer du hinna läsa 1/14,5-del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror det inte äns skulle räcka... Det högsta vi har haft är 20 och då hann man knappt med... Om vi säger att det skulle varit 40 inne här skulle man aldrig klara det... 583 ----- = 14,575 40 Alltså kommer du hinna läsa 1/14,5-del oj,då!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 När jag skulle logga in igår gick det inte. Jag försökte säkert 10 ggr utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jaha, vad stod det att det var för fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jaha, vad stod det att det var för fel då? Det stod inget men jag blev inte inloggad när jag hade skrivit in mitt användarnamn och lösenord och när jag försökte posta kom inloggnings rutan upp om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts