Jump to content

två roliga saker..som hände mej.


minigun
 Share

Recommended Posts

hur tar man sej ut ur denna situation?? stängslet hindrar mig från att komma ut ur båten..jag sitter helt enkelt fast...jag var tvungen att skriva "icanttakeitanymore" ;)

och det här hoppet gör du inte om i första taget. :) .lägg också märke till att "R*" är klottrat på väggen... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om konstiga grejjer, de här hände idag:

Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om konstiga grejjer, de här hände idag:

Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt :)

Lol, skumt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om konstiga grejjer, de här hände idag:

Jag snodde en taxi och åkte iväg och stannade sedan lite längre fram och ser då att de é en snubbe dom kommer emot mig (troligen en biltjuv), han sätter sig i passagerarsätet och helt plötsligt åker bilen iväg, jag kunde inte kontrollera den, sen stannade den vid ett rödlyse och snubbe gick ur och gick iväg. Bilen stog stilla och bromslysena lös och jag kunde fortfarande inte styra bilen, sen gick jag ur och gick in igen o då var allt som vanligt ;)

Det har hänt mig också!

Hel skumt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...