Jump to content

GTAsajtens Betapet-turnering #2


Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

eok04iapyi.gif

ecvgqqalsl.jpg

Resultat:

1. Qouad

2. Foo

3. Mr.Dumbom, kobbe

Oh, yeah. Typ två månader sedan den förra Betapet-turneringen ägde rum, så vad sägs om en ny Betapet-turnering. *hör det höga jublet från alla*. :wub:

Så? Vem vill knäcka Kebabs förstaplats eller vill Kebab själv försvara sin heta titel "GTAsajtens Betapetsmästare".

Nytt för denna turnering är brädet Special, tempot snabb, annan bakgrundsbild på matchträdet och förhoppningsvis mindre strul.

Förra turneringen gick ju rätt så bra förutom söl hos vissa och avbrutna matcher, så nu har jag tänkt ut några regler som ska förhindra alla problem som uppstod senast.

Regler:

  • Matcherna spelats på Betapet.com
  • Försök spela matchen så fort som möjligt. Och var aktiv som möjligt i tråden och ha lite koll på hur de andra matcherna har spelats. Jag bedömer själv när jag tycker att det har tagit för långt tid
  • Den ni ska spela med tar ni kontakt med genom antagligen PM, MSN, röksignaler etc. men INTE i tråden.
  • Det är helt upp till motståndaren (som inte avbröt matchen altså) att avgöra om matchen ska spelas om, eller han/hon själv vill utmärka sig som vinnare. Gäller även ofrivillig nedbrytning eller frivillig.
  • Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här, för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där). Posta inte screenshots.
  • Posta inte screenshots överhuvudtaget, eller spelstatistik som inte tillför turneringen.

Bordsregeler:

Server = Valfri

Spelnamn = Valfritt

Bräde = Special

Antal Spelare = 2

Tempo = Snabb

[X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varandra)

Det spelar ingen roll om ni kör med ranking på eller ej.

Deltagare:

Mr.Dumbom - b3njo

Qouad - Qouad

x_simpa_x - exoticsimpa

Godfather - Enbom

Eudoros - Eudoros_

R2D2 - johanblabla

JSHC - JSHC

_EmiL_ - den0m

Tweak - Jakobbb

Foo - IamDavej

Kebab - aante

Maimstream - Brofloskvi

VickeX - VickeXkobbe - Kobb3

Marquis - Leopeobeo

Vice. - vicec

Lajnux - Lajnux

Reserver:j3ns - J3nsspajdermän - SpideySpideyHar säkert glömt något men det lägger jag väll dit senare.. :wub:

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...