Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering


Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

Reslutat:

1. Kebab

2. Panimala

3. Marquis, x_simpa_x

Sådär... Nu är matchtavlan klar och lottningen är klar.. Nu är det upp till er och kontakta den personen ni ska möta och spela.

Viktigt!

Borsregler:

Server = Valfri

Spelnamn = Valfritt

Bräde = Standard

Antal Spelare = 2

Tempo = Normal

[X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varrandra)

Det spelar ingen roll om ni kör med ranking på eller ej.

---------------------------------------

Var länge sen här det var en turnering här på forumet, så jag tänkte nu dra igång en turnering i spelet Alfapet på sidan Betapet. Så ni får själva registera er själva där. >_<

För er som inte vet vad Alfapet är så kan ni läsa här. Sen är det bra att läsa deras FAQ.

Så här har jag tänk ut nu..

  • Vi kan iallafall försöka bli minst 8 st men om det blir mer så kan vi köra med 16 st i turneringen, beroende på hur många som är intresserade men inte mer än 16st iallafall. Som vi sedan spelar i (åttondelsfinal, vid 16st), Kvartsfinal, Semi och sen final.
  • Vi spelar 1 mot 1. Jag vet att det går att spela fyra st i ett spel men en tanke på att det är nog garanterat att det kommer bli strul då så blir det förhoppningsvis smidigare med två.
  • Ni som ska möta varandra kontaktar varandra och bestämmer när ni ska spela och det.
  • Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på eran profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där)

Tider:

Jag kör inga exakt bestämda tider på när som ska spelas när så det är lite eget ansvar över det hela. Men när ni ser i den kommande "trädet" vem som ska spelas mot vem så är det bara ni kontaktar den personen och gör upp när ni ska spela och sånt, men 12 november är deadline för att vara med, skulle det bli 16 st innan den 12:de det så kör vi direkt i gång eller blir det mindre så löser det sig då.. Jag kommer lotta vem som kommer spela mot vem.

Deltagare: Ni skriver om ni vill vara med och även vad du heter på Betapet så lägger jag upp er här.

Mr.Dumbom - b3njo

Kebab - aante

x_simpa_x - exoticsimpa

Siana - Flugfarfar

Qouad - Qouad

Tweak - Jakobbb

Vice. - vicec

spajdermän - SpideySpidey

R2D2 - johlin_2

Maimstream - Brofloskvi

Alpha - Shuriken

Marquis - Leopeo

Panimala - Panimala

Roxxy - w00tn3ss

VickeX - VickeX

MAFIA_KING - Lillstenis

Tux - Skyline

Kattälskaren - Leroya

kobbe - kobb3

Hm.. Fick jag med allt nu tro.. :P

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...