Jump to content

Alliansen har segrat...


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 230
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi har haft En vänsterregering de sista 75(?) åren. Låt oss se vad Moderaterna går för.

Tycker faktiskt att det är ganska bra att de vann. Trotts min röst på Socialdemokraterna.

Moderaterna hade i alla fall en plan för hur deras politik skall vara, vilket motståndarna inte hade.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig så jävla mycket på Persson.

Hur fan kan man vara så jävla korkad och säga att han inte accepterar den borgerliga makten och säger att han ska slå tillbaka, låter som en riktig dålig förlorare. Verkar inte som han kan köpa demokrati. Känn dig slagen förfan. Nog gnällt om Alliansen.

Tänk om det skulle bli Mona Sahlin som nye Göran Persson, hahaha. Undra hur många glas vin hon fick i sig denna afton förresten...

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har haft En vänsterregering de sista 75(?) åren. Låt oss se vad Moderaterna går för.

Tycker faktiskt att det är ganska bra att de vann. Trotts min röst på Socialdemokraterna.

Moderaterna hade i alla fall en plan för hur deras politik skall vara, vilket motståndarna inte hade.

75 år är väl lite att ta i. Mina föreldrar har ju varit med om att högern vann. (dom är långt under 75 iaf)

Och ni som tror att skatterna kommer sänkas: Det finns inga pengar att ta ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...