Jump to content

Yardies


Karlsson
 Share

Recommended Posts

Jag laddade ner realgta3 för att se vad det var, installerade och skulle kolla runt hur öarna såg ut. Men då kom jag på att mina savegames hade försvunnit efter en återställning. Så jag laddade ner ett savegame och åkte iväg till andra ön. Men när jag kom dit började yardies bråka med mig.

Men innan återställningen när jag spelade så hade jag klarat hela huvudstoryn och då var dom inte arga på mig, så vad gör så att dom blir arga på mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ju på att jag har den där modden som gör så att gängen inte bryr sig någonstans i en mapp, får leta upp den och lägga in.

Men då undrar jag om det kommer funka ihop med realgta3? För man ersätter ju ett par filer som kanske realgta redan bytt ut.

Så det bästa hade kanske varit om nån vet vad som ska ändras i pedstats.dat och weapon.dat. Modden finns ju här på gtasajten så kanske Hultan vet vad som ska ändras?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ju på att jag har den där modden som gör så att gängen inte bryr sig någonstans i en mapp, får leta upp den och lägga in.

Men då undrar jag om det kommer funka ihop med realgta3? För man ersätter ju ett par filer som kanske realgta redan bytt ut.

Så det bästa hade kanske varit om nån vet vad som ska ändras i pedstats.dat och weapon.dat. Modden finns ju här på gtasajten så kanske Hultan vet vad som ska ändras?

Jag tror att det borde gå bra, men jag är inte 100% säker.

Ta en säkerhetskopia på VC-mappen och prova! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...