Jump to content

Hur skulle erat....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Det har ju kommit 3 nya uppdrag(Tror jag)nu som lagts upp på sajten......Livvaktsmoden var väl inget uppdrag men det var ju spännande att åka omkring med tre livvakter(Även om dom inte skjöt på fienderna).....Uppdraget att hämta Maria(eller vem det var)tyckte jag inte var så kul....det senaste som kom....Rädda familjen Leone tyckte jag var jäkligt kul och bra gjort.....Man hadde ju där Ändrat textfilen och en filmesekvens(Där man kan se Maria gå baklänges)....Det var mycket kul och vill se fler sådana........Om jag skulle kunna göra ett uppdrag så skulle det nog bli ett racinguppdrag(Som går på alla tre öarna).....ett mycket långt sådant alltså......Om ni skulle ha chansen att göra ett uppdrag hur skulle det då se ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det skulle verkligen var kul att skjuta ner andra dodo's men det skulle nog vara lite svårt att bygga en sån mod....

Btw, mission-mods är mycket roligare än vad jag trodde, dessa är mycket roligare än tex nya bilar eller banor. Alla som inte har testat dessa mission-mods borde verkligen göra det!

Det är även fler nya Mission-mods på väg och de blir bara bättre och bättre. Om jag skulle ha tid så skulle jag sätta mig in i hur allt fungerar för jag har aldrig sett ett spel med så många möjligheter när det gäller modding!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det skulle verkligen var kul att skjuta ner andra dodo's men det skulle nog vara lite svårt att bygga en sån mod....

Btw, mission-mods är mycket roligare än vad jag trodde, dessa är mycket roligare än tex nya bilar eller banor. Alla som inte har testat dessa mission-mods borde verkligen göra det!

Det är även fler nya Mission-mods på väg och de blir bara bättre och bättre. Om jag skulle ha tid så skulle jag sätta mig in i hur allt fungerar för jag har aldrig sett ett spel med så många möjligheter när det gäller modding!

Vilken sida är snabbast med information om nya uppdrag?.....Skulle vilja hålla koll på det!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...