Jump to content

hrrrrm.....två nya buggar att rapportera...


minigun
 Share

Recommended Posts

1. Detta kanske redan är känt, men....Starta i Liberty. Ta en alldeles "Färsk" bil och skjut 15 skott på den. Det är max av vad den tål. Kör det till "Hoppet" den trasiga bron och hoppa från södra sidan till den norra - Bilen slutar "låta" (ni märker att jag har mina egna ord till gta).Innan hoppet skulle bilen inte ha klarat ett enda skott, men nu klarar den 5 skott. Gratis reparation! -_-

2. Spökmotorcykel. Ta en motorcykel, vilken som helst. och kör. Försök att kliva ut i så hög hastighet som möjligt. När du klivit av i ganska låg hastighet kommer motorcykeln att göra en lätt sväng av sej själv men den rätar till sej och fortsätter rakt fram ända tills den kommer att krocka i något, UTAN dig på. -_- . Ganska häftigt om jag får säga det själv. ;)

Jag återkommer kanske ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med motorcyklarna har jag vetat länge, brukar åka upp på tak med dem sen försöka träffa människorna nere på marken genom att låta dem "rulla" och sen ramla ner och sprängas... :huh:

haha, precis min stil

cool pool: det måste väl ändå räknas till bugg. du tror väl inte att det är meningen att det ska vara så`?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, precis min stil 

cool pool: det måste väl ändå räknas till bugg. du tror väl inte att det är meningen att det ska vara så`?

Vet inte... :huh: ok då jag ger mig! ;) ( :P )

*Edit* Jag hittade en ny bugg! Jag gick helt vanligt mot en vägg sen så kom jag under staden! jag kunnde gå åt alla håll men när jag kom till vattnet så tog det stopp :P

PS. jag har gjort en egen smili! cool_pool_rockar_128704_0.jpg

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte... ;) ok då jag ger mig! :P ( :lol: )

*Edit* Jag hittade en ny bugg! Jag gick helt vanligt mot en vägg sen så kom jag under staden! jag kunnde gå åt alla håll men när jag kom till vattnet så tog det stopp :lol:

PS. jag har gjort en egen smili! cool_pool_rockar_128704_0.jpg

jag har ramlat igenom gatan mååånga gånger och en gång blev jag riktikt arg då jag nästan klarat banan... :huh: ....

förresten.. du gick "helt vanligt mot en vägg"? nåja... :P:P

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...