Jump to content

Lonely Island 1.0


Arvid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men hur gör man så att det inte hackar om man har "frame något" lr så går allt för fort.. måste jag köra på en gammal dator? (hitta en P1 133Mhz, 64lr 128 iram, 2x hd ca 2gb och 400mb ,cdrom, nätverkskort) komplett med andra ord.. kanske ska plocka fram den.. <_<

Ja, det kanske funkar på den datorn! :rolleyes:

Men du kan ju börja med att läsa igenom den här tråden: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...?showtopic=6697 -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får du för fel? Har du installerat alla filerna rätt? Om du skulle få upp en felruta med texten "invalid tl junction" så starta bara om GTA så ska det gå.

Asså den kommer inte upp, nån gång fick jag upp den istället för vice city, men San Andreas går inte att köra :S

EDIT Nu fick jag den att funka, men ett uppdrag är lite konstigt... det där en snubbe ringer och vill bli hämtad i sin bil utanför banken (som han rånat)... Jag råkade köra på uppdragsgivaren :shifty: , men inget hände då... och man kunde inte komma vidare :S

Redigerad av Legal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså den kommer inte upp, nån gång fick jag upp den istället för vice city, men San Andreas går inte att köra :S

EDIT Nu fick jag den att funka, men ett uppdrag är lite konstigt... det där en snubbe ringer och vill bli hämtad i sin bil utanför banken (som han rånat)... Jag råkade köra på uppdragsgivaren :) , men inget hände då... och man kunde inte komma vidare :S

kör du över Sonetti sviker du maffian och då ger dom dig inga fler uppdrag... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...