LunCh Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag ska se den. Hoppas den inte böir förläskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag ska inte se den på bio eftersom den är från 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag ska med 99% säkerhet inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag ska se den. Hoppas den inte böir förläskig lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag är 14 år men jag fick köpa den själv ändå! Men det är ju självklart egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Euhmm.. Har ti**at på den ******** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) Jag har en outnyttjad biocheck, kanske dags att ta fram den nu... Jag går nästan aldrig på bio i vanliga fall men en uppföljare till en av världshistoriens bästa actionrullar måste bara ses med storbild! Dessutom har jag faktiskt aldrig sett en actionfilm på bio så det kanske är dags att göra det nu. Men varför har en så efterlängtad film som T3 premiär mitt i sommaren? Redigerad 25 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts