Jump to content

Betygsätt GTA 3...


DiazEvil
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

7/10

+ De första spelet i sin genre.

+ Rätt underhållande

+ Radiokanalerna roxxar

-- För sent ute om man kollar på grafiken.

-- Story var både kort och totalt rutten, osammanhängande

-- Inget multiplayer

Håller med till 100%!

Men om de skulle lagt till Multiplayer skulle antagligen Mp:t inte bli så bra, då bränner bara folk spelet, testar multiplayer eftrsom det verkar coolt, blir besvikna, och sen går de och berättar för alla hur dåligt spelet är utan att ens ha testat singleplayer...

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 / 10. Seriöst, tror inte att jag hart haft så kul med ett spel någonsin. Snäppet roligare än Vice City. Trots att Vice City har många förbättringar. GTA3 är en klassiker.

Håller med nästan till fullo. GTA3 är en klassiker, och jag tycker uppdragen är bättre i 3:an än i Vice City. Egentligen är det dåligt att man kan köra mc i VC. Det blir ju så kul att bara köra runt och lyssna på V-rock så att man glömmer uppdragen.

9,5/10

+ Jävligt Roligt

+ Frihet

+ Bra radio

+ Grafiken är inte dålig

+/- Man kan inte köra mc

- Det är egentligen inte kort, men jag skulle med glädje ta emot några fler uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

10/10. Helt klart. Första gången jag spelade hade jag knappt hört talats om det. Inga förväntningar, alltså! Skön närvarokänsla och atmosfär. Till och med bättre än Vice City! Bra grafik (otrolig draw distance!), mycket bra musik, Chatterbox med Lazlow, bra röstskådespelare, riktig storstadskänsla, helt otroligt roligt, massor med möjligheter. Jag skulle kunna räkna upp en massa fler saker, så jag förstår inte hur någon inte kan ge spelet högsta betyg! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...