Arvid Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Onödigt att n00ba sig själv men nu var det inte det som topicen handlade om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Fan va n00biga ni är!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Japp... n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Gaaah!!! Varför lärdew jag er dom här orden fööööööör!!!!! StellHell's © n00b Über-bra!!! Klart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 hmmm....copyright.... på über bra....hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 ÜBER BRA!!! ÜBER BRA!!! nOOb ska du stämma mig nu eller vad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Über bra!!! n00b Ha! Vi får faktiskt också använda Über bra! n00b och Så det så n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Nej ja ska inte stämma er men det var jag som sa n00b först ock förklarade vad det va... Sen så va det jag som sa Über bra oxå... Och den enögda smileisen använder jag på varje post... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 De e ju klart att nOOb och über bra är dina saker...men känns det inte bra att dom förs vidare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 De e ju klart att n00b och über bra är dina saker...men känns det inte bra att dom förs vidare??? Mjo, men inte så här mycket!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Mjo, men inte så här mycket!?! jag tycker att det är otroligt barnsligt att bråka om ett meningslöst ord och en enögd smilie. Ska ni fortsätta eran diskussionen tycker jag ni gör det i spam forumet istället för att förstöra andra seriösa topics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 jag tycker att det är otroligt barnsligt att bråka om ett meningslöst ord och en enögd smilie. Ska ni fortsätta eran diskussionen tycker jag ni gör det i spam forumet istället för att förstöra andra seriösa topics! Jag hade inte tänkt skriva mer om det iallafall...va e de med dig Arvid du verkar butter idag??!! fast du har väl rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Jag hade inte tänkt skriva mer om det iallafall...va e de med dig Arvid du verkar butter idag??!! fast du har väl rätt.... jag börjar bli trött på att nästan varje topic börjar handla om helt andra saker än vad de egentligen skulle handla om! Det är inte konstigt att man e butter när man slitit med SO-skiten hela dan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Beror väl på att nån om skriver tx: jag har ett bla bla 3d kort och det hackar bara i bla bla spelet... så svarar nån tx: "Va har du ett sånt dåligt 3d kort??" och sen fortsätter alla posta om det istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Beror väl på att nån om svarar tx: "Va har du ett sånt dåligt 3d kort??" och sen fortsätter alla posta om det istället... Ja men det är i alla fall seriösa diskussioner jämfört med tjatande om vem som ska få använda en viss smiley! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Ja men det är i alla fall seriösa diskussioner jämfört med tjatande om vem som ska få använda en viss smiley! Jopp, nu är detta slutdiskuterat!!! Topic: Nytt forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts