Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Ok...Just nu går det ju inga specielt bra bio filmer...har nån sett nya Bond?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag såg Gangs of New York för några veckor sen. Jag fattar inte hur den har kunnat få så j*vla många Oscars-nomineringar , jag tyckte inte den var något vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag skulle gärna se nya bond rullen, vet nån om den fortfarande går nånstans i stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag skulle gärna se nya bond rullen, vet nån om den fortfarande går nånstans i stockholm? inte bra, aldeles för överdriven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Ok...Just nu går det ju inga specielt bra bio filmer...har nån sett nya Bond?? det har jag ...den e grym...specellt hans bil..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Såg 8 Mile idag. En väldigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Håller med till 100%!!! 8 mile rockar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts