Jump to content

Alla kolla fort!!


ZalCiNoWa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:lol: LOL, Hur kan du veta den där sidan är du som skapar dom

de står ju tobias nilsson på gta-hemsidan också så om man e lite smart så kan man ju räkna ut att han har gjort båda...

tänkte bara säga att gta-sajtens design inte är speciellt unik... så de e inte så konstigt att de finns andra liknande hemsidor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu ringer en klocka här :(

www.wevik.com (som förövrigt är en mycket snygg hemsida <_<) ägs av ett företag här i västervik som heter just Wevik. Den där Tobias Nilsson är också från västervik (han har spammat ner forumet en gång och missbrukat kommentarsystemet så jag vet).

Jag vet var han bor, jag vet i vilken skola han går, i vilken klass och kan lätt ta reda på mer saker om honom ^_^

Det är alltid lika kul att spåra upp förbrytare :P

babyowned_184966_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu ringer en klocka här :(

www.wevik.com (som förövrigt är en mycket snygg hemsida <_<) ägs av ett företag här i västervik som heter just Wevik. Den där Tobias Nilsson är också från västervik (han har spammat ner forumet en gång och missbrukat kommentarsystemet så jag vet).

Jag vet var han bor, jag vet i vilken skola han går, i vilken klass och kan lätt ta reda på mer saker om honom ^_^

Det är alltid lika kul att spåra upp förbrytare :P

babyowned_184966_0.gif

haha... gött! vad sägs om brev i brevlådan... "till målsman för Tobias Nilsson" ÄGD!

snygg sida för övrigt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stör de er på nåt sätt att de finns fler svenska gta-sidor?? de e väl kul om de finns många??? de tycker iaf ja...

Kanske för att det är GTAsajtens gamla design?

Erkänn att det är din sida. Det var samma sak med 4X4 evo sidan du länka till och sa va asgrymm. Den hette nåt med tobiasnllt eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...