Jump to content

Klarat spelet!???!?!??


dd1978
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har "klarat" spelet, kommit till fritagningen av tjejen coh fått eftertexter - MEN jag har bara klarat 49/73 uppdrag eller 33%!!!

Kan någon förklara detta? Jag sakna uppdrag som tex "leta porrtidningar", "leverera olika bilar till ett garage" mm

Kan alla dessa extra uppdrag ge detta?

Tacksam för svar

Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får procent för allt du grejar. För att få 100 måste du fixa alla rampages, hitta alla paket, klara alla uppdrag, göra alla unika hopp, lyckas med alla ´extrauppdrag´ (typ köra terrängbil). Dessutom måste du leverera alla eftersökta bilar till import/export garagen. Se annan tråd för info om dem.

Uppdraget leta tidningar får du i telefonen på första ön. Har du inte fått det så har du inte klarat alla tidigare uppdrag i telefonen.

För att ta sig vidare i spelet och slutligen komma till eftertexterna krävs endast att du lyckas med ´huvuduppdragen´, dvs de som du får av personerna märkta med bokstäver på radarn. Inte ens alla dessa behöver du klara för att nå slutscenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte igång uppdraget där man ska köra en Stallion i ett parkeringshus.....Jag har tagit en Stallion utanför men det vill ändå inte starta....hur ska jag göra???

Vad menar du? Vad är det för uppdrag och vem får du det av? Skriv ner problemet lite tydligare så har du säkerligen en hel del heta tips att hämta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...