Jump to content

Min framtidsvision...


Recommended Posts

Liten uppdatering...

Okej lite mer om karaktärerna då.

Har tidigare "förutspått" att spelarkaraktären kommer vara Taxichaffis, något som jag nu ångrar.

Istället har jag börjar fundera på om han kanske kommer jobba som bagage körare på flygplatsen, och där bli vittne till en grym avrättning av Tommy Vercetti.

Att han sedan plockar upp Tommy Vercettis lik på sin vagn och åker iväg, men att innan han kommit nånstans möter Salvatore som även fast han aldrig träffat Tommy ändå känner igen honom.

Därefter vill Salvatore hämnas, och "du" är den enda som såg mördarna...där är spelet igång.

Okej vidare till andra gästspel.

Donald Love liksom Avery kommer medverka, fast här är dom grymma rivaler och dom kommer skicka "dig" på uppdrag mot varandra spelet igenom och till slut tror sig Donald ha fått död på Avery, men Avery kommer skrika nått i stil med -Det här ska du få för, vart du än gömmer dig ska jag hitta dig...jag ska få dig att "försvinna"!(Troligen när han ramlar ner från ett stup eller nått...men han överlever...)

Juan Garcia Cortez kommer medverka, han och Salvatore kommer hamna i krig, där du till slut måste mörda honom(Cortez).

Fler gästspel tror jag inte på(Phil kommer naturligtvis vara med) så nu får jag väll gå över till nått annat då.

Jag "förutspådde" tidigare att jordbävningsolyckor kommer hindra "dig" från att nå vissa platser i staden, detta tror jag stenhårt på och hoppas verkligen att man får se byggarbetare som verkligen arbetar, dag som natt!

Ehh...Tror inte jag har nått mer att säga just nu...men jag återkommer nog...va så säkra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tror inte tommy kommer dö så tidigt som du säger.. skulle va å slänga bort hela hans image från vice i sjön. vet inte om ett koncept me skiftande karaktärer skulle fungera, tommy i ett par uppdrag i början, han dör å en annan tar vid. skulle kanske inte fungera, men de e en ide.

en klassiker vorre å frita nån från alcatraz ^_^ typ nån al capone liknande kille (för er som inte visste satt capone på alcatraz)

som sagt, ja tror verkligen att SA blir mer bergit, om man ska gå efter hur SF ser ut. blev väldigt förvånad över hur mycket 3e ön i gta3 är lik san francisco ;)

vad mer.. hm...att gå in i alla byggnader tror ja ingen skulle göra, och det vet nog R* också, så som slänger nog inte bort tid och utrymme på sånt.

nått ja skulle vilja se mer av är nostalgi-möten, när man träffar på folk från Vice å 3an, men inte överdrivet. ett perfekt exempel är när donald love får tipset att "ett gängkrig är det mest effektiva för blablabla" då mådde man verkligen fint =) sånt e fint. inte för ofta å för mycke, men den där e perfekt. synd att 3ans huvudperson inte fick nått namn, R* kan ju inte använda sej av honom nu. biiig miss enligt mig.

förövrigt lär de bli ett förjäävla fint spel :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte om ett koncept me skiftande karaktärer skulle fungera, tommy i ett par uppdrag i början, han dör å en annan tar vid.

Nope Tommy kommer inte utföra några uppdrag i SA(Alltid samma karaktär)...och dessutom är det alltid olika gubbar man spelar som i alla GTA spel...skulle förvåna mig om dom bytte bort det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...