Jump to content

killen i vattnet


DR_83
 Share

Recommended Posts

vart är killen som är död under vattnet? har hört han ska vara nånstans utanför downtown? men hittar inte.... och den där lägenheten med motorsågen i ett blodigt badrum har jag också letat som en galning efter...screenshot elelr förklaring skulle uppskattas =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snubben i vattnet hittas vid hotellet mittemot starfish island, inte downtown-hållet!

Om du är på starfish island och tar dig över bron mot bygg-områdena (på vänster sida) så finns det ett hotell.. eller två på höger sida direkt.

Följ kanten runt.. eller ta en båt och leta runt vid hotellet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är typ diaz som ligger i vattnet. och lägenheten hittar man bara några meter ifrån pay´n´spray. på gatan brevid. man måste gå in i lägenheten. den heter "appartment 3c".

Det är INTE Diaz som är i vattnet. Han i vattnet är en vanlig fotgängare som kan ses gå runt i Vice City. Den andra gubben i vattnet finns vid det smalaste sundet mellan Leaf Links och Downtown.

Vid kanten av Downtown vid brofästet finns det ett vrak, om ni inte visste det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

seriöst nu grabbar.....lägenheten....jag blir galen.....måste man göra nåt för att den ska finnas?...vilet hus är det i?...det går inte å gå in i nåt hus som är nära paynspray.......hur sort är huset...färg?....detta gör mig vansinnig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

seriöst nu grabbar.....lägenheten....jag blir galen.....måste man göra nåt för att den ska finnas?...vilet hus är det i?...det går inte å gå in i nåt hus som är nära paynspray.......hur sort är huset...färg?....detta gör mig vansinnig

Du hittar huset om du står med ryggen mot dörren till Pole Position, följ sedan gatan på höger sida och ta sedan första höger sen är det bara nästa gata till vänster och då har du lägenheten på höger sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...