Vice. Skrivet 12 timmar sedan Rapportera Share Skrivet 12 timmar sedan Hej. okej detta kanske alla kände till, men jag gjorde det faktiskt inte. föe länge sen gjorde KalleR en app vilket var suveränt. nu är man ju tvungen att gå via webbläsaren. Men tydligen kunde man lägga forumet som en app på hemskärmen om man öppnar den genom Safari. Tips till dem som mot all förmodan likt mig, inte nämnde till detta. 🙈😂 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 timmar sedan Rapportera Share Skrivet 6 timmar sedan Tror man får göra det själv nuförtiden, tyvärr stödjer inte Firefox i Android detta. Sök på favoritsökmotor: Citera progressive web app iphone | android PWA är en hemsida som körs i en webbläsare, men som en enda app. Tänk typ Discord eller Spotify (till desktop, eller till telefoner också?) och Electron. Googles AI på search ger några instruktioner till både iOS och Android för denna sökterm (Safari och Chrome verkar ha stöd). OnT så hittar jag ingen GTAsajten-app i Play Store, men har ett vagt minne av att det fanns även om jag alltid körde sajten i webbläsare även på mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 minuter sedan Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 minuter sedan 6 timmar sedan, dibel skrev: Tror man får göra det själv nuförtiden, tyvärr stödjer inte Firefox i Android detta. Sök på favoritsökmotor: PWA är en hemsida som körs i en webbläsare, men som en enda app. Tänk typ Discord eller Spotify (till desktop, eller till telefoner också?) och Electron. Googles AI på search ger några instruktioner till både iOS och Android för denna sökterm (Safari och Chrome verkar ha stöd). OnT så hittar jag ingen GTAsajten-app i Play Store, men har ett vagt minne av att det fanns även om jag alltid körde sajten i webbläsare även på mobil. Ja jag kör med FF vanligtvis. Nej appen låg inte ibstore utan laddades ner via en länk om jag minns rätt. Men så hör funkar med att lägga det på hemskärmen likt en app även om det inte är en regelrätt app Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts