Jump to content

Rastist??? mot vem???


Danne
 Share

Recommended Posts

Hej!!!

Nu är jag jäkligt sur!!! När jag var med några polare så sa en av dom att vissa skolor har tagit bort national sången för att det värkar vara rasistist! VA FAN!!! Håller dom på med alla invandrare dom tar ju bort alla våra jävla traditioner bara för att det är rasistigt!!! När jag hörde det så blev jag JÄVLIGT sur! Jag har inge problem med att vara med någon invandrare har ALLDRIG varit det men nu börjar jag att tycka dåligt om dom dom tar ju fan bort allt ju! Det här måste vi stopa ska dom ta bort jul tomten bara för att han är vit och har vitt skäg eller vad??? Jag tycker att det är dåligt att dom behandlar dom på ett mycket dåligt sätt på jobbet tex är dåligt men att ta bort alla våra traditioner! NÄÄ nu jävlar är jag sur!!!!!!!!!!

;) (:!!!:) (:!!!:) (:!!!:);):D:D:P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej

Jag är andra generationens invandrare men mina föräldrar är från syrien. Båda har levt här sen 75. Nu fattar jag ingenting? Varför är national sången rasistisk? Men du...alla invandrare är inte så. Vissa vill till och med ändra på undervisningen (svt dokumentär). Sådanna personer stör mig. De kommer hit och sedan förstör allt. om ni inte tror mig...kom och besök tensta. Min mamma berättade att när hon kom hit var det fullt med svenskar i de här trakterna. Nu blir det årets nyhet i tensta om en svens börjar i vår skola. Men jag tycker att om man ska komma hit och bo här så ska man acceptera sveriges kultur. Jag har levt här hela livet och är van med alla traditioner (påsk(jag är Kristen...men bara för att det är en fri religion och mina föräldrar är det), jul, midsommar m.m.) Jaa...visa är helt sjuka...men inte ALLA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag menar inte att alla är så men jag blev så jävla arg att dom ska ta bort saker som är svenskt. Jag tycker inte att man ska bara komma in i ett land och sen bara ta bort maser med saker bara för att man påstår en sak.

just, tänk om vi skulle komma till deras land med en rhino och börga ta bort några av deras palats.

hur skulle det se ut. ;) hehehe!! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är halv turk och svensk. Jag känner svenskar som hatar svenskar och det fattar jag inte varför!

Jag tycker att man ska vara stolt över sitt land men man ska inte bara älska ett land och hata alla andra och man ska inte tycka att landet är bäst i världen för då är man ju nationalist.

arma[N]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är uhm, typ Halvryss och halvsvensk ..

Jag älskar Sverige... Jag är född här..Jag blir stolt när jag här nationalsången.. Och jag tycker att det är helt rätt att vara stolt över sitt land! Men det är lite skillnad om man går omkring med en T-shirt med en svensk flagga och så texten "Pluton Svea" framför ;)

Mitt problem är bara vem jag ska hålla på i hockeymatcherna (:!!!:)

Redigerad av Deltanator
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

danne, vi har inte nationalsången i vår skola, och i eran skola måste vara den enda som inte har problem invandrare, våran skola vart polisanmäld pga nationalsången på skolavslutningen. Vi lever i ett mångkulturelt samhälle och det enligt min mening dom som ska anpassa sig inte vi..

vill inte låta som en rasist, men så är det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stämmer...

jag tycker att nationalsången är fånig :angry:

Så här ska den gå:

Running out of ways to run

I can't see, I can't be

Over and over and under my skin

All this attention is DOING ME IN!

FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD!

FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!

DON'T BELONG! DON'T EXIST!

DON'T GIVE A SHIT!

DON'T EVER JUDGE ME!

Picking through the parts exposed

Taking shape, taking shag

Over and over and under my skin

All this momentum is DOING ME IN!

FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD!

FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!

DON'T BELONG! DON'T EXIST!

DON'T GIVE A SHIT!

DON'T EVER JUDGE ME!

and dont you fuckin judge me

You got all my love, livin' in your own hate

Drippin' hole man, hard step, no fate

Show you nuthin', but I ain't holdin' back

Every damn Håller med till 100%! I say is a sneak attack

When I get my hands on you

Ain't a fucking thing you can do

Get this cuz you're never gonna get me

I am the very disease you pretend to be

I am the push that makes you move

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...