Jump to content

Screenhots på PS2?


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

Självklart kan Du det!

Så länge Du har har ett grafikkort alternativt TV-Kort till datorn så är en sladd allt som behövs för att få det att fungera.

Med program som vanligtvis följer med grafikkort / TV-Kort så kan Du även spela in det som sänds på tv'n (Självklart även video/spel).

Och Du kan givetvis ta så många "skärmdumpar" Du vill.

BOT

Redigerad av [B][O][T]
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALLDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett...

eller med en usb sladd till datorn annars(det där med digitalkameran asså)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh? Jaha? Tyvärr så har vi inte så bra data... Vi har inget grafikkort! Inte ens Voo-Doo2! Tv-kort bla bla bla! Vi har ungefär... Va är de... 200 MHZ! Det är 2,37 GB!! *asg*! Dålig data!! Man måste alltså ha en bra data och nån slabb för att ta skärmdumpar? Och förresten! Man behöver ALLDRIG scanna in bilder från en digitalkamra! Dom sparas på en diskett...

Och Aldrig stavas med ett L!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan stava till ALDRIG!!! Jagären killesomskriver jättesnabbtpådatan och omduvillkunna höramigmåste duocksåhöra jättefortannars hörduintevad jagsägerfatar du? Ha! Sammanfattning: Jag skriver så snabbt satt det kan bli för lite, eller för mycket bokstäver ibland! Det räcker inte! Jag skriver slang också! è = är de = det mm = ja nää = nej asg = as garvar osv osv osv.... :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag kan stava till ALDRIG!!! Jagären killesomskriver jättesnabbtpådatan och omduvillkunna höramigmåste duocksåhöra jättefortannars hörduintevad jagsägerfatar du? Ha! Sammanfattning: Jag skriver så snabbt satt det kan bli för lite, eller för mycket bokstäver ibland! Det räcker inte! Jag skriver slang också! è = är    de = det     mm = ja      nää = nej     asg = as garvar    osv osv osv....  :)  :P

Herregud :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...