Jump to content

Gnäll Gnäll Gnäll!!!


Arman
 Share

Recommended Posts

Alltid när någon ska fråga något så svarar någon helt negativt. Varför kan man inte bara svara på frågan, för att det blir ju enklare.

T.ex:

Jag undrar var man kan ladda ner Dodo Guide?

1. Fel Topic

2. Det har redan funnits en sån här topic

Det blir ju enklare om man svarar på frågan! :shifty:

Arman

jayleno88@hotmail.com

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en ny medlem som frågar om något som varit uppe förut behöver man ju inte bli sur...Däremot om någon medlem som varit med ett par månader startar en topic om ett ämne som varit uppe tre gånger förut kan jag tycka det är lite jobbigt...Samma sak om man startar något i fel forum! Ny medlem, gör inget, medlem som varit med ett tag, :shifty: Det blir ju bara massa extra jobb med flyttning av trådar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höa höa vand döligt du ståvör Blaque, Joey pattar jö intä äns vaä dö mänar! ^_^

*Dettä vår bärä ått exämpäl pa etttt äxträmt jöbbig säk, når öndrå äditarar öndrös pöst*

ännu ett exempel! det kav vara jobbigt!! :blink::blink::blink:

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaja säkert du ska alltid skriva utrops tecken och spela galen hela tiden funnylin och vart fick du namnet funnylin låter som en elefant men du kanske e en? ärligt dra till n00bsen i malmö men säkert så bor du där redan

Hehe...försök ta det lite lungt lilla nolla där...okej...Namnet Funnylin har jag fått från Alex i min gamla klass som kallade mig det i 4:an...förstår inte hur du får det till en elefant...jaja...du har väl en klen hjärna så jag ska inte klandra dig...Det där var tydligen inte bara ett påhopp på mig utan även på alla Malmöbor...vad har du imot dom?..Nej jag bor inte i Malmö jag bor i Linköping och planerar ingen semester i Malmö i år...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe...försök ta det lite lungt lilla nolla där...okej...Namnet Funnylin har jag fått från Alex i min gamla klass som kallade mig det i 4:an...förstår inte hur du får det till en elefant...jaja...du har väl en klen hjärna så jag ska inte klandra dig...Det där var tydligen inte bara ett påhopp på mig utan även på alla Malmöbor...vad har du imot dom?..Nej jag bor inte i Malmö jag bor i Linköping och planerar ingen semester i Malmö i år...

hahaha ja har allt imot malmö bara o fråga deltanATOR falafeln och funnylin låter ju som en tjej men din polare tyckte nog att du var det hahaha

solong

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...