Jump to content

Det vilda djurlivet i RDR2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

46-full.jpg

Enligt officiell info kommer det att finnas 19 hästraser i spelet och mängder med djur att jaga. Enligt RDR2.org handlar det om över 200 arter, vilket är otroligt imponerande. Första Red Dead Redemption hade i sig en diger samling djurarter, men det hamnade "bara" på 38 stycken. Jag slår vad om att det finns troféer och achievements, för att inte tala om ingame-utmaningar med diverse belöningar.

Det kommer även gå att fiska i spelet, och byten man skjuter kommer att förlora i värde när man säljer dem till handlare tvärs över landet om man skjutit bytet fullt med bly först.

Just vildlivet var det som lockade mig mest med RDR och jag kunde utan problem spendera timtal med att bara jaga. Skjutandet och storyn i all ära, men det var vildmarken som fick spelet att verkligen kännas levande. Jag ser fram emot att få sätta tänderna i RDR2 på en modern maskin! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Mulade den legendariska pantern igår och är därmed färdig med Master Hunter. Lam sista challenge om jag ska vara helt ärlig. Att skinna 5 pumor var bra mycket klurigare.

 

And oh, var uppe i bergen för nån vecka sedan och tämjde det vita fullblodet också. 

80 timmar in än så länge, och har inte fokuserat så mycket på storyn alls. Påbörjade precis chapter 3.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...