Jump to content

Heists ger dubbla RP och pengar i helgen


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Den 9-15 maj ger samtliga heists dubbelt så mycket RP och GTA$. Om man fortfarande spelar detta spel eller vill sätta sig in i vad all hype gällde är detta ett utmärkt tillfälle att göra det. Att genomföra samtliga 5 heists ger på ett ungefär 1 miljon GTA-dollar, som i denna helg innebär 2.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/60197/Double-GTA-RP-Payouts-in-GTA-Online-Heists-This-Week-May-9th-15th

Dessvärre gäller 2x pengarna inte de bonusar som finns, nämligen:

Dölj innehåll

First time: 100 000 första gången man klarar en heist
All in order: 1 miljon för att ha klarat alla heists och setups i ordning (utan att gå emellan med andra heists eller setups)
Loyalty: 1 miljon för att ha klarat alla heists och setups i ordning (utan att gå emellan med andra heists eller setups), med samma grupp människor
Criminal Mastermind: 10 miljoner(!) för att ha klarat alla heists och setups i ordning (utan att gå emellan med andra heists eller setups), med samma grupp människor, på Hard, utan att nånsin dö. Man får faila ett uppdrag, avbryta uppdrag, quick-restarta uppdrag, och tripskippa, men aldrig dö med någon av personerna.

Just denna helg har jag absolut ingen tid men om det skulle finnas ett gäng på 3 pers här som vill återuppleva eller för första gången testa heists på PC ställer jag gärna upp som medlem. Jag minns GTA Online som en kul plattform men med jobbigt folk i, som antingen inte fattade eller som bara ville spränga varandra. De gånger jag spelade med ett troget gäng var det däremot skitroligt :)

En stream på det kanske?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...