Jump to content

Executives and other criminals Update


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte hur mycket GTA-intresse jag har kvar över huvud taget, luften gick ur mig efter dubbel Criminal Mastermind. :ermm: 

Spelar själv bara GTA då det släpps nya uppdateringar. Annars blir det i princip aldrig, förutom den enstaka "Fan, ska vi lattja lite i GTA?" på Teamspeak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tankat uppdateringen men GTA V startar inte för mig just nu. Kollade lite på Youtube för att se om nån laddat upp nåt än, men det var bara pre-info-videos med folk som (såklart) inleder sina klipp med WHATsuppguysThisisTypicalGamerhere... och liknande. Ingen info där, med andra ord.

Det jag är nyfiken på är vad de tar betalt för grejerna. Om lägenheter började kosta mer än halvmiljonen förut så vill jag knappt veta vad de nya kostar. Två? Tre? Tolv? Och vad kan lyxjakten kosta - 50 miljoner? Bara att modda några skräpbilar kostade ju knappt två miljoner. Inflation, ocker, överpris, kalla det vad ni vill men rimligt är det inte.

-

Det har varit väldigt skönt att slippa GTA nu i tre månader, det var alldeles för mycket där ett tag. Det hade varit roligt att få spela med några kompisar eller så men två år senare har jag fortfarande inte lirat med en enda svensk mer än ett par-tre kvällar. Nu kör jag SWBF-coop med brorsan istället. Det är knappast vad spelets hela värde består i men det är vad jag vill ha ut av spel i framtiden. Sjukt bra story, eller coop. Att ensamspela multiplayerbaserade storspel har jag troligen slutat med helt numera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...