Jump to content

Flygplan för Trevor dyker inte upp?


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Nu har jag återupptagit GTA V igen och tänkte att jag skulle 100% och tänkte att jag köper nått flygplan för trevor och flyger runt banan för att få den utforskad men..... Inga plan dyker upp för Trevor?

Äger flygplatsen precis vid hans safehouse, får mail om att det har blivit levererat men hangaren är tom, går jag in och vill byta den storade farkosten så dyker namnet upp på flygplanet där däremot.

Testade köpa ett till för att se om det vart samma, fick mail, inget i hangaren, dyker dock upp när jag försöker byta stored vehicle.

Testat sova för att spara, inget.

Testat dö, inget.

Testat att blivit bustad, inget.

Bytt runt på alla karaktärer och spelat massvis med ingame dagar, men nej ingenting?

Någon som känner till nånting om det här?

 

Flygplan i Franklins hangar dyker dock upp utan problem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket plan har du köpt? Inte för att det borde spela någon roll men du kanske kan köpa ett annat?

Nu minns jag inte namnet på dom, köpte det här jetplanet som kom med i Flight School packet och Shamal (tror jag den hette?).

Började med jetplanet, fick ett mail om att det var levererat, fanns i menyn när jag valde att ändra stored vehicle, efter så testade jag med Shamalen, samma där, fick mail om att det var levererat, dyker upp i storage menyn men dyker inte upp i hangaren.

 

Blir tokig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är ett plan där redan så ska man bara kunna gå fram till platsen och välja vilket plan som ska synas där. Vilken flygplats är du på?

Tror Trevor får sina plan till MCKenzie Field hangaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är ett plan där redan så ska man bara kunna gå fram till platsen och välja vilket plan som ska synas där. Vilken flygplats är du på?

Tror Trevor får sina plan till MCKenzie Field hangaren.

Inga plan i hangaren alls. Och jag har kollat både McKenzie field hangaren (har för mig det är den närmast hans hus?) och den andra som man kan köpa för att göra deliveries med, båda är tomma

 

 

 

Lol, nu såg jag, planen spawnar ju tydligen inte i hangaren, utan ute på startbanan....

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...