Jump to content

Criminal Mastermind


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Ja jävlar. Det där har du verkligen gjort dig förtjänt av vid det här laget.

Jodå. Det som varit plågsamt är ju inte själva utmaningen, utan den enorma insikt man får i hur hemsk PS3 har blivit att spela på. Folket, servrarna, kommunikationssvårigheterna, stabiliteten, grafiken, snart sagt allt faktiskt. Det får mig att känna mig verkligt tveksam till om det blir något PS4-köp på länge. Det finns mycket kvar att utforska på PS3 i spelhyllorna för singleplayer och andra storyspel, men någon multiplayerkonsol är det inte och PS4 har mycket att överbevisa PS3an om för att dessutom kunna klå PCn. Det tror jag inte att den kan.

Som sagt, om detta varit ett LAN hade det varit hur roligt som helst. När jag spelade CM på PC var det ju faktiskt riktigt roligt, men som med alla utmaningar så krävs det en del jävlaranamma och det innebär ju inte enbart skojigheter. Det ska vara lite jobbigt, tycker jag, och svårt. Enda som var svårt var att känna att det fortfarande var roligt efter fem timmar i sträck. På PS3 fick man den känslan redan efter en timme, och det var elva kvar... :ermm: Inte underligt att jag tjatar på mina medspelare om att de inte ska spränga sig själva i luften.

Kolla på videon precis när vi kliver ut ur varuhuset, vetja. Kroaten hade fått sin progress resettad väldigt tidigt men bestämde sig för att fortsätta med oss. Först efter att hela eländet är färdigt frågar han "So... anyway, I diddent get de ten million, so... Maybe if you want we cen trai it agen...."

Mitt svar:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...