Jump to content

Heists släpps den 10:e mars


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

För övrigt, hur kan det bara vara vi två som skrivit något i den här forumdelen sedan två veckor tillbaka? Svårt att få ihop nån communitykänsla på det här viset :(

Ja, det är riktigt skumt att det inte är mer drag på den här forumdelen faktiskt. Man tycker ju inte det borde vara så svårt att hitta två-tre andra spelare med PS3 här. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som känner till ifall man kan köra alla setups i en heist på Easy och sen köra själva finalen på Hard, och ändå få fulla summan som finalen erbjuder? Både för egen del och för ett helt team som vill farma kan ju detta vara en affärsidé för att det ska gå snabbare = mer pengar per spelminut.

Jag hoppade Series A Funding-uppdragen för en stund, hoppade in i Pacific och köpte mig en Savage, för övrigt. Plötsligt känns min karaktär komplett. Jag har sparat till en Buzzard ($1,75M) sedan spelstart och kunde nu köpa nånting bättre (om än klumpigare) för $1,95M. Nästa steg blir bara lyxvaror, kanske en tank eller en Shamal/Luxor/Miljet. Buzzarden ska köpas nån dag men inte som första grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...