Jump to content

Trailer för Heist Online!


DizzY
 Share

Recommended Posts

Hoppades på datum, men det måste komma ut i Januari. Det är fan på tiden nu.

När jag kommer hem från gymmet ska jag kolla om trailern och kolla lite på vad som är nytt. Såg harriern igen, underbart.

http://www.ign.com/articles/2014/12/16/grand-theft-auto-5-online-heists-finally-revealed?watch=&utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

Mycket nya bilar ser det ut som, undrar om dom flesta kommer vara "mission locked" och inte kunna köpas/hittas annars i Online. Hoppas inte.

GTAV_PS4_Heists_016-720x405_1262697_0.jpg

GTAV_PS4_Heists_008-720x405_1262697_1.jpg

GTAV_PS4_Heists_036-720x405_1262697_2.jpg

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"To be made available" eller liknande fras sades ju i intervjun, så jag räknar med att de låses upp online som present eller för köp om man klarat en viss Heist. Sen skulle jag räkna med att JP kommer användas på nåt sätt till detta eller heists i allmänhet, eftersom de inte haft nån funktion hittills.

Så... 5 stötar, 4 uppdrag var, 4 roller var. 5*4*4= 80 uppdrag, förutsatt att de är roliga nog att spelas om och om igen. Inte illa, men heller inte helt jättestort IMO. Vi får se vad "early" 2015 blir, det kan ju lika gärna vara april. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"To be made available" eller liknande fras sades ju i intervjun, så jag räknar med att de låses upp online som present eller för köp om man klarat en viss Heist. Sen skulle jag räkna med att JP kommer användas på nåt sätt till detta eller heists i allmänhet, eftersom de inte haft nån funktion hittills.

Så... 5 stötar, 4 uppdrag var, 4 roller var. 5*4*4= 80 uppdrag, förutsatt att de är roliga nog att spelas om och om igen. Inte illa, men heller inte helt jättestort IMO. Vi får se vad "early" 2015 blir, det kan ju lika gärna vara april. :confused:

Blir irriterad på att vi aldrig får datum. Rockstar har fått nog med tid på sig nu tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har sagt vid första online updaten sen släppet på nya konsoler vilket jag tror blir jan/feb. och sen läs intervjun på Ign som någon länkade, där förklaras allt ganska ingående men utan att spoila. känns som dom verkligen tänkt till och det ska va 20h speltid på heistsen totalt, och de ska ha jobbat speciellt för att de ska ha mkt replay value. vi får se :D jag e astaggad nu, fett mkt nya saker som kommer med, fucking hangarfartyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart kommer bilar och fordon att kosta pengar om man ska äga dem själv i Online free mode, men att de skulle vara Heist-only tror jag absolut inte på. Rockstar vet att folk vill ha nya fordon och det finns ingen anledning att låsa dem till uppdragen.

Att man låser upp dem först när man ska ha dem i en heist är väl inte helt otroligt, men därefter lär det vara open for business.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart kommer bilar och fordon att kosta pengar om man ska äga dem själv i Online free mode, men att de skulle vara Heist-only tror jag absolut inte på. Rockstar vet att folk vill ha nya fordon och det finns ingen anledning att låsa dem till uppdragen.

Att man låser upp dem först när man ska ha dem i en heist är väl inte helt otroligt, men därefter lär det vara open for business.

Med rockstar så förväntar jag alltid mig det värsta. Som senaste updaten då många fordon var SP locked och inte fanns i multiplayer. Samma som Bond bilen inte kan använda sina turrets. Jag vet inte, får bara en liten känsla att bilarna är nerfade på något sätt, som att det inte kommer finnas vapen på dom utanför uppdrag.

Men men, vi får se.

Den här uppdateringen måste lägga till ett till garage också!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...