Jump to content

Gta Sweden Beta 3


Recommended Posts

Har sett att många har försökt att få tag på GTA Sweden Beta 3 och fick för mig att jag hade laddat ner det för länge sedan.

Så jag tittade igenom mina filer och hittade dom, hittade den på TPB (sök på GtaSwe Beta 3) också som jag själv hade laddat upp och glömt bort.

Tänkte vara lite generös och dela med mig eftersom de som hade det innan bara slutade med projektet :mf_doof:.

 

 

Blev osäker om man fick länka TPB Torrent's så laddade upp den på MediaFire också.

 

Credit till de som har SKAPAT/GJORT Moddsen samt GTA Sweden Beta 3.

 

MediaFire Länk

 

Eller om ni föredar att ladda hem via TPB TBP Torrent

 

Ursäkta om man inte får länka TPB länkar.

 

 

Finns det nån hemsida eller diskussionstråd om detta projekt någonstans får du gärna klistra in den i ett svar här eller i förstaposten :)/Henkibojj

 

(Nu var detta ett bra tag sedan så lite därför jag laddade upp det.)

Första Tråden

 

Andra Tråden

 

 

//Stone

Redigerad av StonePlane
Fixat Länkar
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det okej att posta TPB-länkar! Nackdelen med dem är att de oftast leder till olagliga torrents, till skillnad från din.

Finns det nån hemsida eller diskussionstråd om detta projekt någonstans får du gärna klistra in den i ett svar här eller i förstaposten :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Äntligen, som jag har letat i flera år nu. Söker tillstånd till att lägga upp GTA Sweden Beta 3 med min egna länk och ha din som "extra" ifall min skulle tas ner och sedan lägga upp på YouTube. Sjukt tacksam över detta.

 

 

Här ska videon och länkaen läggas upp:

https://www.youtube.com/ElementNiine

Redigerad av Mediafire
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...