Jump to content

Battlefield Hardline


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag såg också nu att jag fått tillgång till betan för snart en vecka sedan. Får se om jag orkar ladda hem det och testa. :P

Det är... Ganska kul alltså. Testade bara Blood Money. Sjukt okoordinerat just nu så det är inga problem att åka skytteltrafik mellan kassavalven. Men det är helt klart en snabbare och tajtare form av lir som jag uppskattar. Men förstår verkligen kritiken om att det inte känns värt samma pengar som för ett fullfjädrat spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Öppen beta för spelet 3-8 februari. Får se ifall jag finner tid (och utrymme på SSD:n!) att testa det då. Releasedatumet är 17 mars... Vilket dessvärre är för tätt inpå GTA V-releasen för min del. Jag tror att spelet kommer bli riktigt kul faktiskt, men jag tror inte jag kommer spela det lika troget som jag spelade BC2 och BF3...

Finns en uppsjö av videor om spelet på Youtube nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat betan nu! Tycker faktiskt att känslan har ändrats en hel del sedan den stängda betan förra sommaren. Känns inte längre som ett DLC till BF4 utan jag tror faktiskt att det kommer kunna funka väl som ett fristående spel. Har bara lirat Heist än så länge, men det är mycket hektiskt men själva gameplayet flyter på bra när man får lite kläm på hur banorna är upplagda. Känns dock som att time-to-kill är mycket kortare än i tidigare BF-spel. Jag brukar alltid lira på hardcore av den anledningen, men frågan är ifall det kommer funka i det här spelet. Känns som att det kommer bli 100 % lotto vem som vinner gunfightsen då...

Edit: Hotwire är en riktig jävla moneymaker. Spawnar in i baksätet på bilar och lyssnar på radion, reparerar och spränger bilarna som förföljer en... Fick nästan 20 000 dollar på en runda!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...