Jump to content

Grand Theft Auto V kommer till PC, PS4, XBOX ONE I HÖST!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Såg denna oxå tidigare idag, lite coola saker såklart, men förstår inte hypen med katter eller knappt djuren.

En av de största besvikelserna i spelet är att när man dödat djuren så finns de inget att göra med de? man kan inte ta skinnet eller annat alá red dead redemption. Det va ju enda anledningen att jag döda massa djur i det spelet, samla grejer o sälja osv, i gta finns de inget syfte utöver att dom är där.

Sen hans jävla tjat om jumbojet planet? Det går ju att flyga dom massiva planen i singelplayern, det finns ju inga indikationer på att denna videon visade Online (där planen inte går att flyga av ngn anledning.. )

Även om djuren inte har någon funtion så tycker jag det skapar en intressant stämning i städer och ute i naturen. Spelet blir mer levande. Sen älskar jag även random saker som kan inträffa med djuren.

Exempel

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

undrar vad mer vi kommer att få vid re-releasen? troligtvis en expansion för singelplayern, då de sagt att de ska komma detta året.

sen förhoppningsvis massor av smått o gott till Online delen. vi ska även få nya fordon och vapen. Själv hoppas jag på en armborst bl.a och även dynamit hade varit fett.

sen undrar jag över en grej, som jag kan tycka e lite tråkigt, vid explosioner, från granater osv, det lämnar ju inga märken direkt i marken utöver typ svart sot på marken, hade det varit möjligt att vid en uppdatering bara ordna så det blir liksom gropar i vägen? även om de enbart va temporära så hade de varit en nice detalj.

annars kan man hoppas på mer detaljer som det på iaf ps4,xbone och pc versionerna.

Vad hoppas ni på? :)

PS. hoppas Heists för online kommer då, dock hoppas jag ju på en ännu tidigare release av det, men senast då liksom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...