VickeX Skrivet 14 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2014 (redigerad) Då var det dags igen! Från de fräscha naturbilderna i förra tävlingen till smutsiga industriområden den här veckan. Kan man få en bra bild på något sådant, tro? Tema: Fabriker / Industriområden Deadline: Bidragen skickas i ett PM till mig senast kl 19:00 lördagen den 19 April 2014. Pollen kommer upp kl 20:00 samma kväll och omröstningen pågår då i en vecka. Deltagare: Minst 5. Max 20 på grund av att det är max per pollfråga. Regler: Bilden måste tas i spelet med Snapmatic. Bilden får tas i både GTA V single player och Online. Bilden måste vara tagen av DIG specifikt för den här tävlingen. Ingen bildredigering är tillåten. Filter och meme-funktionen I spelet är dock helt okej! Inga mods eller spelförstörande buggar. Deltagare: (2/20) VickeX VaXXoR Kebab Jazz Ensure Anmäl er i den här tråden. Lämna gärna förslag på teman till framtida tävlingar! Som på den gamla goda tiden med alla San Andreas-fototävlingar tänkte jag att vi kunde köra korta säsonger med 5 tävlingar, där 1an 2an och 3an i varje tävling får poäng och därav får vi ut en allmän vinnare för hela säsongen. Ställning (Säsong 1): 1. VaXXoR - 3 Poäng 2. Green_Goblin - 2 Poäng 3. VickeX - 1 Poäng -------------------- Ta en titt tillbaka på hur kul vi hade det med dessa fototävlingar i San Andreas: Säsong 1: Foto-tävling 1 (POLLEN) Foto-tävling 2 (POLLEN) Foto-tävling 3 (POLLEN) Foto-tävling 4 (POLLEN) Foto-tävling 5 (POLLEN) Säsong 2: Foto-tävling 6 (POLLEN) Foto-tävling 7 (POLLEN) Foto-tävling 8 (POLLEN) Foto-tävling 9 (POLLEN) Foto-tävling 10 (POLLEN) Udda: Fototävling 11 - The Last One (POLLEN) Redigerad 18 april, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2014 (redigerad) Kom igen nu, nu ser vi till att vara lite mer den här gången! Redigerad 14 april, 2014 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2014 (redigerad) Hehe, förra gången hade jag precis satt igång Xboxet när pollen kom upp. Jag är med! Gillar temat! Redigerad 14 april, 2014 av Kebab 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2014 Hehe, förra gången hade jag precis satt igång Xboxet när pollen kom upp. Jag är med! Gillar temat! Aww. Hade du sett mitt meddelande och svarat så hade jag väntat tills på söndag med pollen och då hade du ju hunnit ta din bild! Startade ändå då jag tyckte att mer än ett dygn borde varit tillräckligt för att få svar på frågan. Nåja, nya tag. Kom ihåg att posta förslag till framtida teman. Det blir nog svårt att hitta på nya själv varje gång.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2014 Jag kan väl försöka vara med igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2014 Jag har inte GTA: V än, men jag kan bidra med en bild ifrån SA om det blir för få bidrag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2014 (redigerad) Gick igenom de gamla pollarna för att se om jag deltog i någon. Såg att jag vann nummer tio! Stort! Önskar dock att bilden fanns kvar. Den går inte att ladda... Är det någon som har backups på alla? Redigerad 16 april, 2014 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 17 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2014 Jag är gärna med också! Gillar idéen 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Jag är gärna med också! Gillar idéen Nytt blod, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Ett dygn kvar! Fortfarande tid för fler sign-ups (Goblin?)! Snälla kom ihåg detta och var I tid den här gången! För att skicka in ditt bidrag skickar du alltså länken till din bild på Social Club i ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Ska se till att ha en bild till imorgon. Dock har jag ont om idéer och det känns som ett svårt tema. Men ska försöka mitt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Åkte hemhem över påsken och hann inte fixa någon bild... är det okej med nödlösningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Åkte hemhem över påsken och hann inte fixa någon bild... är det okej med nödlösningar? Nödlösningar, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Nödlösningar, vad menar du? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2014 Ut med språket pöjk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2014 (redigerad) Nvm, vi kör! Redigerad 19 april, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts