Jump to content

Civilization


Frenzy
 Share

Recommended Posts

Jag spelar det ibland faktiskt och jag älskar det.

Det finns ju tusentals olika sätt att spela på spelet och det tycker jag gör spelet till ett utav dem bättre faktiskt. Sjukt skojj när man vinner ett scenario efter man spelat på det i 2-4 timmar.

Jag spelar Civ V enbart för övrigt.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar det ibland faktiskt och jag älskar det.Det finns ju tusentals olika sätt att spela på spelet och det tycker jag gör spelet till ett utav dem bättre faktiskt. Sjukt skojj när man vinner ett scenario efter man spelat på det i 2-4 timmar.Jag spelar Civ V enbart för övrigt.

Håller med! Spelar också enbart Civ V, med båda expansionerna då. Kan inte tänka mig att gå tillbaka till att köra utan expansionerna nu när man väl är van.

Har spelat sjukt mycket Civ 5, men det var inte förräns under rean på Steam som jag köpte det. Har inte "hunnit" spela det sen dess, men lär starta ett game när jag har för mycket tid över!

Spela mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Håller med! Spelar också enbart Civ V, med båda expansionerna då. Kan inte tänka mig att gå tillbaka till att köra utan expansionerna nu när man väl är van.

Nej, exakt. Expansionerna fyller ut spelet väldigt bra tycker jag också.

Spelade det ett tag men det tog så jävla mycket tid! Annars är det ett nice spel. Dock tråkigt att Ai:n inte fungerade i vattnet när jag spelade :(

Jag har aldrig haft problemet med att AI:n inte fungerar i vatten, i vilket civ hade du det problemet? :o

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det ett tag men det tog så jävla mycket tid! Annars är det ett nice spel. Dock tråkigt att Ai:n inte fungerade i vattnet när jag spelade :(

Jag kör oftast på quick så man kan bli klar med ett spel på en kväll. Kan bli väldigt långt om man kör alternativen över standard. Har heller aldrig, precis som iweX säger, haft problem med att AI:n inte fungerar i vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...