Jump to content

Dessa satans julklappsspel


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jahapp, då ska man vara med på ett julklappsspel i år igen. Har under hela mitt liv gått lottlös ifrån dessa event och är således ganska less på det... Men likväl ställer man upp igen. Men nu har jag slut på idéer. Ska köpa två presenter som tillsammans ska vara värda 100 spänn. Har ni några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var med på julklappspel med jobbet och köpte en låda med polkagrisar och vann två lådor choklad. En Aladdin/Paradis-ask kan ju fungera men är ju egentligen väldigt o-originellt till den grad att det är stor risk att någon annan också köper en. Om teknikmagasinet finns i närheten kan du säkerligen hitta något där också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det civiliserade människor kan du ju alltid köpa ett par pocketböcker.

En Aladdin/Paradis-ask kan ju fungera men är ju egentligen väldigt o-originellt till den grad att det är stor risk att någon annan också köper en.

Haha, vore underbart om alla kom med en Aladdin-ask! Tror jag har läst minst 1000 serier med det skämtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var med på julklappspel med jobbet och köpte en låda med polkagrisar och vann två lådor choklad. En Aladdin/Paradis-ask kan ju fungera men är ju egentligen väldigt o-originellt till den grad att det är stor risk att någon annan också köper en. Om teknikmagasinet finns i närheten kan du säkerligen hitta något där också.

Godis funkar ju bra, men det känns som att det blir lite mycket av den varan ändå runt jul. Men det är en bra idé faktiskt, går ju alltid åt liksom.

Är det civiliserade människor kan du ju alltid köpa ett par pocketböcker.

Mycket bra idé, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...