Jump to content

Köpen av företagen


Ferno
 Share

Recommended Posts

Saken var att de ringde och bad om hjälp men jag nekade dem, så skickade de ett sms där de typ stod "Sorry I should not contact you". Så det var lite konstigt..

Det är väldigt kul att man kan göra lite småuppdrag åt vissa av ställena man kan köpa i alla fall. Däremot så tycker jag faktiskt att rockstar borde ha låtit spelarna få gå in i baren man köpt ect.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken var att de ringde och bad om hjälp men jag nekade dem, så skickade de ett sms där de typ stod "Sorry I should not contact you". Så det var lite konstigt..

Det är väldigt kul att man kan göra lite småuppdrag åt vissa av ställena man kan köpa i alla fall. Däremot så tycker jag faktiskt att rockstar borde ha låtit spelarna få gå in i baren man köpt ect.

De kommer ringa igen. Jag satt och väntade på det uppdraget för att få trofén, men i samma veva som de ringde till mig så blev jag utsliten ur bilen och samtalet avbröts varpå jag fick samma sms som dig. Ett tag senare så ringde de igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...