Jump to content

Stunt spots


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Jag kan ju inte vara den enda som älskar att cykla i GTA 5, så varför inte samla fina spots att cykla på.

Jag kan börja med två favoriter:

Den här platsen har till och med en cykel stående där för det mesta:

Har även ett tredje, som är någon typ av konsértplats med utescen, dock glömde jag märka upp den.. Så om någon vet vilken jag pratar om får ni gärna visa!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har även ett tredje, som är någon typ av konsértplats med utescen, dock glömde jag märka upp den.. Så om någon vet vilken jag pratar om får ni gärna visa!

Jag tror jag vet vilken du menar, den är precis norr om Franklins Safehouse vill jag minnas.

Edit: Den låg visst nästan rakt österut, här är det på kartan.

jiAf7LQl.jpg

Om det var samma vi tänkte på vill säga.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag vet vilken du menar, den är precis norr om Franklins Safehouse vill jag minnas.

Edit: Den låg visst nästan rakt österut, här är det på kartan.

Om det var samma vi tänkte på vill säga.

Tack <3

Var just redo att åka för att hitta nästa spot, så dit blir det :D

0_0_1252370_0.jpg

And here we are! Tack eXotic för tipset!

0_0_1252370_1.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What? Hur kan du ha cykeln där bak sådär ? Och hur fick du ner luckan där bak dessutom ? Ser sjukt ballt ut att glida runt o leta spots sådär !

bunny hoppa med R1 för att lasta cykeln. För att få ner flaket ställer du dig längst bakom bilen och trycker fyrkant för att "klättra". När han klättrar upp för bilen så faller luckan ner, och stängs efter 20-30 sek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör mig enormt mkt på att dom lagt så mkt tid på detaljer men ändå känns de som dom missat de man mest förväntat sig.

T.ex alla lastsläp överallt som inte går att göra ngt med, bilflaket som inte går att lasta bilar på, eller av. Cementblandare som åtminstone kunde roterat när man höllinne höger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör mig enormt mkt på att dom lagt så mkt tid på detaljer men ändå känns de som dom missat de man mest förväntat sig.

T.ex alla lastsläp överallt som inte går att göra ngt med, bilflaket som inte går att lasta bilar på, eller av. Cementblandare som åtminstone kunde roterat när man höllinne höger.

Nu blir det mycket OT här, men sånt får väl ändå anses som kuriosa och inget som skulle tillföra spelet något. Att cementblandaren kan rotera hade varit skoj i 5 minutrer. Jag förstår att de lagt energin på annat istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...