Jump to content

Varje gång jag ska byta radiokanal


eXotic
 Share

Recommended Posts

KF5sKtI_1251679_0.jpg

Hittade den här på reddit och den stämde så perfekt in på mig så jag var bara tvungen att posta den. :D

Är det någon mer som har samma problem? Jag förstår inte att jag har sådana otroliga problem med just den delen. Man har väl aldrig bytt radiokanal med L1 i något annat GTA vad jag minns? Det känns konstigt att jag av någon anledning alltid trycker på L1 när jag vill byta radiokanal. Men det leder till ett gott skratt varje gång.

Det kan väl visserligen bero på att man får upp vapenmenyn med L1 till fots, så när jag ska få fram rosen så tänker jag bara L1 och inte att det är en helt annan knapp i bilen.

Eller så blandar jag hejvilt och trycker på vänster ofta till fots med, fast då händer det inget så man märker inte av att man trycker fel.

"Hmm nej, den här radiokanalen/låten är inte bra."

*PANG PANG PANG PANG PANG*

"Oj! Men vad f... Varje gång!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I GTA IV ändrade du radiokanal med höger och vänster på d-paden.

LT/L1 var där precis som i V skjutknappen när man satt i ett fordon.

Mjo, men jag spelade aldrig IV så det kan inte ha påverkat mig så mycket. :P

Jag lärde mig på en gång så det blev inget massmord, fast jag började skjuta hejvillt när jag försökte komma framåt med en cykel av nån anledning..

Hahaha! Cykeln har jag inte haft några problem med än. Inte mer än att jag höll in R2 en hundradels sekund första gången jag hoppade på en, tänkte inte på att det var samma som när man springer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...