Jump to content

Är det bara min redeem-kod som inte funkar ?


DizzY
 Share

Recommended Posts

Som rubriken lyder, så undrar jag om de enbart drabbat mig eller kan de va tillfälligt fel någonstans ?

Har även problem att connecta med social club, fett dåligt att foto inte går att spara på telefonen i spelet bara med. Och att lägga upp de på socialclub skulle va ett val..

Jag gissa på något av följande fel:

O (bokstav)

0 (siffra) samt

I (stor bokstav)

1 (siffra)

l (liten bokstav)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min funkade inte igår, inte provat idag än.

Verkar som mååånga mååånga har samma problem :/

Jo men hallå eller.

Det är GTA V vi snackar om. Jag minns Diablo III och Sim City 5.

Där kan vi snacka om kaos. Jag skulle dessutom säga att GTA V är 10 ggr större än dessa spel minst, vilket innebär problem på internet.

GTA Online kommer förmodligen också krångla i början, men det blir bra när rusningen lagt sig efter ett par dagar till en vecka.

Njut av spelet Offline (w00t) (Ni som kan, jag sitter och jobbar på distans i skogen till på fredag)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

My code wasn't being recognized (said invalid or has already been used) when I tried entering it both via the Playstation Store in the "Redeem Codes" section and in-game where you can access the Store. I tried getting in touch with Rockstar but they just marked my support ticket as answered with no reply, so I don't really know if they did anything (the code still didn't work anyway).

However, it did work when I tried redeeming it through https://store.sonyentertainmentnetwork.com.

Here's the direct link to the page I used to redeem my code: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/account/giftcard/redeem-gift-card-flow.action (you'll have to log into your PSN account first). I was then able to turn on my PS3, go to the Playstation Store and install the Blimp DLC from my downloads list.

Hope this helps someone.

Hittade detta på reddit, lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...