Jump to content

iFruit app till iOS


HOWHOW2
 Share

Recommended Posts

Här kan vi snacka om Ifruit.

Jag har lite problem, hur i helvete får man i bajset i papperskorgen?

Jag har ipad och jag kan inte greppa skiten. Kan hålla på den och slänga mot papperskorgen men de studsar bara iväg när den träffar den?

Hur gör man????

Min hund är ledssen och jag vill att han ska vara glad. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det här med hunden fr skit?!

Har nån av er provat?

För det första synkas inte mobien med iphonen, på den ena har jag 300 poäng på den anda noll. Sen försvinner ens poäng och trick man lärt hunden och man får börja om från början? 3 ggr har det hänt idag.

Rockstars Social Club är rätt hårt belastat just nu, jag antar att det är där kontakten mellan spelet och dina apple-enheter har kontakt. Så det kan bero på det.

Hemsidan kan man knappt surfa på, tar riktigt lång tid att ladda varje sida och ibland kommer man inte ens fram.

Edit: Jag kunde heller inte spara fotografier jag tagit med telefonen i spelet för att spelet fick inte kontakt med Social Club. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara manualen. På iFruit står det

Now available for iOS devices at the App Store.

Coming soon for Android devices via Google Play as well as for Windows Phone, PlayStation Mobile and Vita.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Provade precis iFruit på min HTC One. Rejält värdelös app. Står att man bara kan byta registreringsnummer en gång, och sen är varje plåt personlig, så ingen kan ha samma plåt? Det är ett spel! Vafan, jag vill kunna ha vad jag vill. Meningslöst!

Sen var minispelen med Chop galet svåra. Förstår inte hur man ska få mer än brons på dem. Inte för att det berör mig egentligen då jag aldrig kör med Franklin eftersom att han är den sämsta karaktäern. :rolleyes:

3 militära munkpauser av 10 möjliga.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen var minispelen med Chop galet svåra. Förstår inte hur man ska få mer än brons på dem. Inte för att det berör mig egentligen då jag aldrig kör med Franklin eftersom att han är den sämsta karaktäern. :rolleyes:

3 militära munkpauser av 10 möjliga.

Har guld på allt och märkt att det varierar nått fruktansvärt.

Ena gången skitsvårt andra super lätt.

kör bara om, och ta knark,då rör du dig snabbare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...