Jump to content

26 timmar kvar!


ChrissDaManSietses
 Share

Recommended Posts

Jag har varit på midnattsrelease när bland annat world of warcraft expansionerna släppts och dom sista minutrarna innan dom öppnar dörrarna är man halvt döende. För att slippa det har jag nu beställt GTA V istället som förhoppningsvis trillar ner i brevinkastet imorgon men annars på tisdag.

Imorgon ska jag handla hem inför veckan så att jag kommer kunna lägga minimalt med tid på att laga mat och andra hushålls sysslor, det blir två påsar med billys pan pizza och massa godis och chips och 6x2liter med coca cola. Sen kommer jag att spendera resten av dagen imorgon med att städa och göra fint i lägenheten för att det ska vara fint när gta kommer hem. Flickvännen tänkte jag kunde gå ut med hunden då jag kommer vara mycket upptagen.

Har ni några tips på vad som kan vara värt att köpa med sig hem för att få ett så lyckat gta lirr som möjligt :D ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, har samma som dig (och flera andra skulle jag tro).

Börjar bli orolig att jag ska ha min vanliga otur och få spelet på onsdag istället :(

Spelen ligger under behandlad-sektionen även när det är skickat. Alla mina tidigare köpta spel ligger under Behandlad. Sedan tror jag inte man får något mer mail än det mailet som vi redan fått. De skickar inte ut ett nytt mail när leveransen väl börjar rulla.

Så som det ser ut nu så kan det redan vara på väg. Det är bara att vänta och se vad som händer.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelen ligger under behandlad-sektionen även när det är skickat. Alla mina tidigare köpta spel ligger under Behandlad. Sedan tror jag inte man får något mer mail än det mailet som vi redan fått. De skickar inte ut ett nytt mail när leveransen väl börjar rulla.

Så som det ser ut nu så kan det redan vara på väg. Det är bara att vänta och se vad som händer.

Pratade med en snubbe i chatten på Spelbutiken, mitt är tydligen redan på väg! Hoppet finns kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelen ligger under behandlad-sektionen även när det är skickat. Alla mina tidigare köpta spel ligger under Behandlad. Sedan tror jag inte man får något mer mail än det mailet som vi redan fått. De skickar inte ut ett nytt mail när leveransen väl börjar rulla.

Så som det ser ut nu så kan det redan vara på väg. Det är bara att vänta och se vad som händer.

Okey, fast jag brukar få ett mail där det står att spelet lämnat lagret. Men hoppas du har rätt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pratade med en snubbe i chatten på Spelbutiken, mitt är tydligen redan på väg! Hoppet finns kvar!

Testade också att chatta nyss, han var inte lika tillmötesgående utan sa bara att "alla som har bokat i tid och om posten sköter sitt jobb, kommer få spelet på releasedagen". Har dock inte sett röken av något skickat-mail än...

Spenderar dagen med att F5:a inkorgen...

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...