Jump to content

Glöm inte att ha minst 8GB utrymme på hårddisken!


Crusader
 Share

Recommended Posts

tänkte på detta förra veckan o hade inte utrymme så tömde den på allt ja inte skulle ha, nu är nästan hela ledig igen haha

Vilket är varför jag startade den här tråden så att ingen stackare ska stå där mitt i installationen och få veta att det inte går och plötsligt behöva bestämma vad man ska ta bort när man igentligen bara vill spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citerar helt enkelt från min statusuppdatering.

"Fixade en 3.0 USB flash drive. Måste man fixa nåt extra förutom att formatera om?"

Jag har alltså tänkt installera GTA V på en USB-sticka. Den jag köpte har 190 MB/s read och 55 MB/s write, USB 3.0 Flash Drive. Jag hoppas att det duger. :) Vad behöver jag göra nu?

Det är nära nu. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citerar helt enkelt från min statusuppdatering.

"Fixade en 3.0 USB flash drive. Måste man fixa nåt extra förutom att formatera om?"

Jag har alltså tänkt installera GTA V på en USB-sticka. Den jag köpte har 190 MB/s read och 55 MB/s write, USB 3.0 Flash Drive. Jag hoppas att det duger. smile_1181703_0.gif Vad behöver jag göra nu?

Det är nära nu. w00t_1181130_0.gif

Du kommer inte kunna nyttja full hastighet, men du behöver inte göra så mycket mer än så. rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, jag har bara 21 GB kvar av 80GB... Räcker, men undrar vart allt utrymme tatt vägen... Haha!

Har bokat till Xbox oxxå, så har reserv där haha

LOL jag har en 40 GB PS3 (en av de första) med 37GB totalt.

Rensade i fredags så nu är där 10 ledigt :mf_doof:

Rätt sjukt att spel tar så mycket plats nu.

Det var nog inte meningen från början...

Får bli att köra en ny 500GB PS3 när den går ner rejält i pris ett par år efter PS4 kommer, så har man spelframtiden säkrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...