Jump to content

Gtasajten app?


Vice.
 Share

Recommended Posts

hittade den med, men det är inte den jag har på iphonen. vill ha samma på ipaden

Ursäktar i förväg om apple är så jävla dumma eller om det bara är du Vice. ph34r_1194151_0.gif

På Andriods marknad så kan du, så länge du har samma konto se vilka appar som det kontot har installerat, så jag gjorde för att få dom apparna jag hade på min telefon till min platta.

Hur/Var detta isf. skulle vara får du däremot ta med en fellow Jobs-anhängare, inte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäktar i förväg om apple är så jävla dumma eller om det bara är du Vice. ph34r_1194151_0.gif

På Andriods marknad så kan du, så länge du har samma konto se vilka appar som det kontot har installerat, så jag gjorde för att få dom apparna jag hade på min telefon till min platta.

Hur/Var detta isf. skulle vara får du däremot ta med en fellow Jobs-anhängare, inte mig.

Exakt, på appstore står det vilka appar som redan finns i molnet, however den appen jag har finns inte med. Kan bara finna den som RavenE tipsade om. Det skulle kunna vara så att det är en nyare version, men då borde den jag ha uppdaterats, vilket den inte gjort. Jag är övertygad om att det finns 2 olika.

Anledningen till att jag vill ha just den som Mr. H länkade till, är att den är betydligt smidigare, än tidigare version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...