Jump to content

Garagen


ChrissDaManSietses
 Share

Recommended Posts

Är jag den enda som är grymt nyfiken på garagen som har visats?

Hur många bilar tror ni att man kommer få plats med? vi kan se 8 bilar i den övre bilden, ock 10 i den undre (kan ju såklart vara samma garage)

tror ni att man kan proppa garaget fullt eller kan man bara fylla till ett visst antal?

Vad har ni för tankar om garaget funtioner o annat?

post-17265-0-34756900-1376960648.jpg

post-17265-0-35292300-1376960660.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde att 10 kanske var max, enligt GTA V o'clock. Jag är nyfiken på hur man sparar sina bilar utan garage, men mest av allt undrar jag hur de gör med flyg och helikoptrar. Det ska väl inte vara tokdyrt att köpa sig en cropduster, bara för transportens skull. Måste man då ha ett eget, stort jäkla flygfält för en miljon dollar? Helikoptrar, är det bara lyxvåningar med helipad som tillåter sånt?

Förresten, det borde inte finnas något som hindrar att man köper flera garage? :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Rockstar kommer göra nytta av helikopterplattor och hangar på LAX för att spara luftburna fordon. Kanske har man möjlighet att komma över något litet flygfält ute på landet också, likt flygplanskyrkogården ute i öknen i San Andreas.

Det finns ett precis söder om sjön, i mitten av kartan. Frågan är om det kommer kunna köpas i GTAO :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett precis söder om sjön, i mitten av kartan. Frågan är om det kommer kunna köpas i GTAO :)

Just på tal om att äga fastigheter sådär så börjar jag undra hur det ska funka. Om nån på servern redan äger en fastighet vilken det inte finns så många av (till exempel flygfält), kan man ändå köpa det? Samma med lägenheter, det kan omöjligen finnas tillräckligt med lägenheter att alla onlinespelare ska behöva slåss över dom. Två personer borde alltså kunna äga samma fastigheter, men hur ska det fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just på tal om att äga fastigheter sådär så börjar jag undra hur det ska funka. Om nån på servern redan äger en fastighet vilken det inte finns så många av (till exempel flygfält), kan man ändå köpa det? Samma med lägenheter, det kan omöjligen finnas tillräckligt med lägenheter att alla onlinespelare ska behöva slåss över dom. Två personer borde alltså kunna äga samma fastigheter, men hur ska det fungera?

Jävligt bra fråga, liknande tanke slog mig tidigare idag, men kom inte fram till ngn vettig idé haha.

Vi får lita på att R* löser det bra ;) vilket jag tror dom gör då dom specifikt gjorde reklam för egen lght

Att bjuda vänner till osv. Ska bli kul att se iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...