Jump to content

GTA V : Achievements and Trophies


Master_812
 Share

Recommended Posts

Jag tittade för att jag inte kunde hålla mig :D

Till den som undrar: listan innehåller INGA storyspoilers, däremot lite story-inslag som inte tycks vara så jättefarliga att ha läst. Listan har 11 dolda troféer och de kommer i slutet på videon - alla är helt gömda förutom GP-siffror, så det står lyckligtvis ingenting om vem som dör, etc.

--

Tycker det var en helt okej lista, jag vet inte vad man kan vänta sig av det men det är kul att både

Stunt Jumps

och

Rampages

är tillbaka. Men hur var det med

Hidden Packages

? Jag såg inget sånt, ska det vara "allt som finns att se" som är motsvarigheten? Kanske något liknande

fotografierna

i

San Fiero

? "From Beyond the Stars" och "Waste Management" skulle kunna vara detta, om det är rejält med delar att plocka. Hundra, tvåhundra skulle inte göra mig något alls.

Indikerar detta att det är lite freaky grejer som pågår, så att vi kanske får den

jetpack

vi hade i GTA SA? :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen är det en löjlig achievement, eller så är det verkligen svårt. Det skulle vara väldigt trevligt att få svårt redan vid tre stjärnor. Samtidigt, hoppas man sällan når upp till för höga nivåer alldeles för snabbt.

Vid 2:30 ser man att Trevor har 5 stjärnor, och så ser man pådraget han har. Är det verkligen svårt? Såvida de inte skjuter sönder bilen ska det väl inte vara så knepigt att köra ifrån dem i tre minuter ens vid fem stjärnor. Kanske det är svårare att hålla koll på alla tre karaktärerna? Kanske multipliceras pådraget med antalet karaktärer, så att den femma vi just sett skulle innebära en "femton", typ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara någon fastighet som köpts, vilka collectibles ("hidden packages" etc) som finns. Lite siffror om hur mycket man ska göra i GTA Online för att få troféer.

Ingenting avslöjar för mycket utan är mest matnyttigt för att fundera ut vad det kan innebära och bestå av. :)

MEN!

Ni som sett kartan till GTA V kan uppmärksamma hur symbolen till "du utforskade hela LS och Blaine County" ser ut. Likheter?! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...