Jump to content

Nya bilder 29/7 -13


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Precis, detta är ju en lyxjakt! Tänk om den dessutom hade varit ett safe house!

Fan vad ballt det hade varit med ett safe house som man kan röra sig runt med. Välden är stor och jag hoppas att Rockstar överraskar oss med stora fordon!

Tänkte på en sak som kanske kan styrka att den går att köra. Kolla hur båten reagerar på vågen. I IV fanns ju en liknande båt men den var ju liksom "fast" och reagerade inte till vatten.

Men vi får väl hoppas!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag dör typ av längtan, inget annat har samma värde längre haha, serier är inte lika kul, inga bra filmer på senaste och allt man vill är att ha detta spelet NU! Mindre än två månader kvar nu, vi börjar närma oss på riktigt !

Känns som detta spel kommer spelas regelbundet i flera månader, minst halvåret in my case. Ser sjukt snyggt ut dessutom ! Det jag verkligen vill se nu är den officiella kartan, ngn som har en aning om ca hur långt innan release det brukar offentliggöras?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Känns som detta spel kommer spelas regelbundet i flera månader, minst halvåret in my case.

Jag spelar IV då och då fortfarande. Och nu med GTA Online så kommer nog det här bli ett spel man spelar otroligt mycket!

Glöm inte att vi sett den stora båten i trailern när dom festar på den. Ser ut som den är på ett helt annat ställe då!

Intressant också att Sabre GTn har rollcage!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...